بی نام
Contact me
My Profile
Blog Author(s) بی نام
Previous Months Home Archive اردیبهشت ٩٥ فروردین ٩٥ اسفند ٩٤ بهمن ٩٤ شهریور ٩٤ اردیبهشت ٩٤ آبان ٩۳ شهریور ٩۳ تیر ٩۳ اردیبهشت ٩۳ فروردین ٩۳ اسفند ٩٢ بهمن ٩٢ دی ٩٢ آذر ٩٢ آبان ٩٢ مهر ٩٢ شهریور ٩٢ امرداد ٩٢ تیر ٩٢ دی ٩۱ آبان ٩۱ مهر ٩۱ شهریور ٩۱ تیر ٩۱ خرداد ٩۱ اردیبهشت ٩۱ فروردین ٩۱ اسفند ٩٠ بهمن ٩٠ دی ٩٠ آذر ٩٠ مهر ٩٠ شهریور ٩٠ امرداد ٩٠ تیر ٩٠ خرداد ٩٠ اردیبهشت ٩٠ فروردین ٩٠ اسفند ۸٩ بهمن ۸٩ دی ۸٩ آبان ۸٩ مهر ۸٩ شهریور ۸٩ امرداد ۸٩ تیر ۸٩ خرداد ۸٩ اردیبهشت ۸٩ فروردین ۸٩ اسفند ۸۸ دی ۸۸ آذر ۸۸ آبان ۸۸ مهر ۸۸ امرداد ۸۸ تیر ۸۸ خرداد ۸۸ اردیبهشت ۸۸ فروردین ۸۸ اسفند ۸٧ بهمن ۸٧ دی ۸٧ آذر ۸٧ آبان ۸٧ مهر ۸٧ شهریور ۸٧ امرداد ۸٧ تیر ۸٧ خرداد ۸٧ اردیبهشت ۸٧ فروردین ۸٧ اسفند ۸٦ بهمن ۸٦ دی ۸٦ آذر ۸٦ آبان ۸٦ شهریور ۸٦ خرداد ۸٦ اردیبهشت ۸٦ فروردین ۸٦ اسفند ۸٥ بهمن ۸٥ More ...
      سیاوش قاسمی ()
سایت فیلم سه اپیزودی «ملاقات» راه‌اندازی شد by: بی نام
 با عکس‌هایی از صحنه و پشت صحنه؛
سایت فیلم سه اپیزودی «ملاقات» راه‌اندازی شد
سایت پروژه سینمایی «ملاقات» به کارگردانی شاپور قریب، عباس رافعی و هادی مقدم‌دوست راه‌اندازی شد.
چهارشنبه ۲۷ مرداد ۱۳۸۹ ساعت ۰۹:۱۵
 
به گزارش خبرنگار سینمایی برنا، سایت فیلم سینمایی سه اپیزودی «ملاقات» آغاز به کار کرد. 

این سایت با آدرس www.molaghat  عکس‌های صحنه و پشت صحنه این فیلم را به نمایش می‌گذارد. 
http://www12.speedyshare.com/files/23908950/download/molaghatfilm.swf

فیلم «ملاقات» را پرنیان رافعی عکاسی کرده است. 

به گزارش برنا، این پروژه سینمایی که 15تیرماه با اپیزود «ایستگاه آخر» به کارگردانی شاپور قریب مقابل دوربین رفته‌بود، با فیلمبرداری اپیزود «ملاقات» به کارگردانی عباس رافعی ادامه پیدا کرد و با ضبط آخرین سکانس اپیزود «چسب زخم» به کارگردانی هادی مقدم‌دوست 11مردادماه در مترو، به پایان رسید.

براساس این گزارش، این پروژه سینمایی در حال حاضر در مرحله تدوین قرار دارد و نازنین مفخم تدوین ابتدایی آن را انجام داده‌است.

ستاره اسکندری، احمد مهرانفر، مهدی فقیه، رامین راستاد، میثم یوسفی، جمال خلیلی، پرویز عاشورنیا، سیاوش قاسمی، هوشنگ اخوند پور، محمود خداکریم، ابراهیم جهانیان، شروین مولائی، سانیا سالاری، مهدی راشدی، علیرضا بامداد، عبدالرضا حمیدی و افسانه بایگان در این فیلم به ایفای نقش پرداخته‌اند.

به گزارش برنا، فیلمنامه «ایستگاه آخر» را عباس رافعی به نگارش درآورده‌ و در خلاصه داستان آن آمده‌است: زنی در تدارک مراسم کفن و دفن شوهرش است که هنوز نمرده است.

همچنین اپیزود «ملاقات» نوشته محمود خدا کریم است که حکایت غسال و گورگنی را روایت می‌کند که در تلاش برای ملاقات با یکی از مسئولان هستند. ملاقات میسر نمی‌شود تا این که خود مسئول به ملاقات آنها می‌آید، اما در غسالخانه...

براساس این گزارش، فیلمنامه سومین اپیزود این فیلم با نام «چسب زخم» به نویسندگی و کارگردانی هادی مقدم دوست ساخته شد که حکایت دختر و پسر علاقمند به هم است که بهشت زهرا را بعنوان محل ملاقات انتخاب می‌کنند.

«ملاقات» نگاهی متفاوت و از زوایای مختلف به مسئله زندگی و مرگ می‌پردازد.

لیست کامل عوامل تولید فیلم «ملاقاتب عبارتند از:
تهیه‌کننده: عباس رافعی، کارگردانان: شاپور قریب، عباس رافعی، هادی مقدم دوست، نویسنده گان: عباس رافعی، محمود خدا کریم، هادی مقدم دوست، مدیر فیلمبرداری: حسن کریمی، طراح گریم: محمد قومی، مدیر تولید: مسعود دلیری، مدیر صدابرداری: شهرام متولی باشی، طراح صحنه و لباس : محمد رضا میرزامحمدی، دستیار اول و برنامه ریز: محمد حجت ذیجودی، گروه کارگردانی: محمد عزیزی (دستیار دوم) پرستو مدانلو (منشی صحنه) امین اقبال زاده دستیار سوم)، عکاس: پرنیان رافعی، گروه فیلمبرداری: مهدی قیصری، کوروش نوشاد، سپهر توکلی، میلاد حسینی، میلاد قیصری، دستیار صدا: امید عاشوری، گروه صحنه و لباس: همایون فربود، سمیرا صیادپور، مجریان گریم: شهرزاد عقیقی، همایون نوذر، دستیار تولید: مهدی گرجی، مدیر تدارکات: مهدی کرمی، گروه تدارکات، جواد میرزایی، امیر حسین برزانی، حمل و نقل: سلطانمراد سهرابی، عباس حسن زاده، حمید سهرابی، مهدی علیزاده، روابط عمومی: علیرضا شاهرخی، مدیر تشریفات: فرامرز روشنائی.

 

  Comments ()
پرسش هایی از مخالفان ِ صندوق بیمه بیکاری هنرمندان by: بی نام

قراربوددرساعت18 روز18 مردادماه درمحل ساختمان شماره 2خانه سینما واقع درخیابان وصال به منظور پشتیبانی از پیگیری طرح امنیت شغلی و تاسیس صندوق بیمه بیکاری، هنرمندان سینمای ایران - عضو اصناف خانه سینما- یک گردهمایی تشکیل دهند. اما درکمال شگفتی خبر لغو این گردهمایی به شکلی عجولانه، رسا و نارسا، با ارسال پیامک، پیغام شفاهی ویا بوسیله ی تلفن وبه   شکلی انفرادی اعلام می شود! که بعضی ها هم بی خبر می مانند و می روند و جا را خالی می بنند! جدا از این خواست که باید دلایل عدم گزاری این گرد همایی بطور شفاف وازطریق اطلاع رسانی همگانی توضیح داده شود؛ پرسشهایی چند مطرح است که پاسخ آنها نزد مخالفانی است که با اعلام طرح امنیت شغلی و بیمه بیکاری از طرف خانه سینماکه ماهیت و مضمونی بطور کل صنفی دارد، مطا لب و نظراتی اتهام گونه! و بی پیوند با این موضوع ، مطرح کردند. آیا خواسته یاین معدود مخالفان ازمنحرف کردن این خواست هنرمندان که موضوعی است صنفی، گل آلود کردن آب به نیِِّت رسیدن به خواسته و منافع خویش نیست؟ یا برعکس آیا ترس آنها از این نیست که بخشی از منافع حاصل را از دست بدهند؟ چرا که می پندارند که ممکن است در جایگاه کارفرما قرار بگیرند و با تاسیس صندوق مجبور شوند طبق قانون در صدی را به عنوان سهم کارفرما به صندوق بپردازند. آیا همه ی مخالفت دسته ای از مخالفان که متاسفانه در چرخه ی تولید سینما نقش عمده ای دارند همین نکته نیست؟آیا مخالفت معدودی دیگر از مخالفان به طریق مصاحبه و اظهارنظرهای بی ربط وبی پیوند با این موضوع صنفی، و ربط دادن موضوع صنفی به آدمها و نظرات سیاسی یک خود نمایی نیست برای اینکه خود را سیاسی جلوه دهند وبه منابع اصلی قدرت و   امکانات نزدیک شوند؟ اگر چنین است رسیدن به این هدف از راه های ساده وکم هزینه تردیگری نیزممکن است. چرا باید خودرا سر راه منافع صنفی وبه حقِ هنرمندان قرار دهند و به این علنی خلط مطلب کنند و دیگران را درمورد هوش خود به تردید بیاندازند؟! آیا دشمنی با خواسته ی صنفی و بحق هنرمندان ناشی از کج فهمی ی موضوع است؟ اگر چنین است که با پرسشی از دبیر گردهمایی - انجام نشده !- می توانند متوجه شوند که در اجرای مواد 116 و104قانون برنامه چهارم توسعه اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی و در           راستای اجرای  اصول 28 و 29 قانون اساسی، هنرمندان قصد دارند موافق با بند "ب" ماده 116صندوق بیمه بیکاری که باید             دولت تاسیس  می کرد و نکرد- برای خود صندوقی تاسیس کنند! بند " ب" ماده 116 می گوید: " اصحاب فرهنگ وهنر که شغل  خود را از دست می دهند به تشخیص دولت به مدت حد اکثر سه سال تحت پوشش بیمه بیکاری دولت قرار می گیرند. دولت در  چارچوب لوایح  بودجه سنواتی کمکهای اعتباری دراختیارصندوق بیمه بیکاری قرارمی دهد." اما هنرمندان می بینند که ازتاریخ            11/6/1383که این ماده در چارچوب قانون برنامه چهارم توسعه اقتصادی به تصویب رسید، تاکنون اقدامی در راستای اجرا و عملی   شدن این قانون صورت نگرفته است! آیا با گذشت 6سال از عدم اجرای این قانون هنرمندان نباید دست روی زانوی خود گذارند و  کاری برای خویش کنند؟ آیا این کار یعنی تاسیس این صندوق، نامفهوم، تاریک و مبهم است؟ آیا موضوعی به این سادگی باید  کسی یا کسانی را دچار کج فهمی کند؟!  آیا هنرمندان یعنی قشرآگاه، حساس، تیز بین وکسانی که زنگ خطرِکج روی های گوناگون            و بی عدالتی ها  را به صدا در می آورند، حق ندارند در باره ی حقوق صنفی و قانونی خود کنجکاو شوند و بخواهند بدانند که چرا در           اجرای این ماده قانونی نزدیک به 6سال بی توجهی شده است؟!آیا هرنهاد دولتی وغیر دولتی حق قانونی اش است که صندوق بیمه بیکاری داشته باشد، اما نوبت به هنرمندان که می رسد با الفاظ نامناسب وبه دور از شأ ن هنر و هنرمند و تهمت روبرو شوند و خواسته شان را  دگر گونه تعبییر کنند؟!آیا هنرمندان حق ندارند درباره ی این حق صنفی سخن بگویند و مشورت کنند و گرد آیند تا شاید این صندوق را خود تاسیس کنند و با واریز درصدی از دستمزد ها و قرار دادهای خویش به این صندوق واهمه ی روزهای بیکاری را از خویش دور سازند؟!  مولفه های امنیت شغلی سینماگران در 7 بند به منظور ارتقای ضریب امنیت شغلی جامعه اصناف سینمایی پیش ازاعلام گرد همایی توسط دبیرگردهمایی اعلام شده بود؛ مخالفان گردهمایی هنرمندان و نیزمعدود فرصت طلبان ِ با نیّت، پیش از آنکه  درسازمخالفت بدمند، بهتربود نخست راه کارها و مولفه ها و برنامه های عملی ارایه شده توسط خانه سینما برای رسیدن به این اهداف را به دقت بخوانند و تحلیل کنند بعد با انگشت گذاشتن بر روی اشتباه بگویند کجای کار و کدام خواسته غلط و ناحق و یا کج روی است! موارد هفت گانه را با هوشیاری چند بارمرور کنند و بعد بگویند و بنویسند کدام یک از این هفت بند ناحق و بی پیوند با هنرمندان و اصناف سینمایی است. این معدود کسان بهتراست بجای شلوغ کردن وجوسازی با تحلیل خواست های صنفی سینماگران و با استناد به شواهد و دلایل، غلط بودن خواسته وراه را نشان دهند.  برکسی پوشیده نیست که کسانی پیش تردراین باره یعنی ازبین بردن دغدغه ی بیکاری هنرمندان تلاش کرده اند وحدود دوسال است که خانه سینما وکسانی که برای تاسیس صندوق وام بیکاری پیش قدم شده اند، طرح امنیت شغلی را بطورمستمر پیگیری  می کنند اما اکنون که متوجه شده اند بعضی ها درانجام این مهم وظیفه ی قانونی خود را فراموش کرده اند روی به اعضای انجمن ها وکانون های صنفی آوردند- عملی که از ابتدا باید انجام می دادند- پرسش اینجاست، چرا همین که موضوع علنی و به مطبوعات کشیده شد به چاپوق جامه ی بعضی ها برخورد، به راستی چرا؟! مگراز بین رفتن دغدغه ی بیکارشدن وآرامش فکری هنرمند زیانی به آنها می رساند؟! چرا دراین مدت دو سال هیچ اقدامی برای انجام این مهم صورت نگرفته است؟ چرا مصوبه ی مجلس پس از حدود6 سال راکد و بی اثرمانده است؟! آیاهنوز بعضی ها فکرمی کنند حق گرفتنی نیست وعنایتی است ملوکانه ؟! آیا وقتی با درخواست و مذاکره وصحبت احقاق حق عملی نیست باید آنرا فراموش کرد؟ اگربه هر دلیلی هنرمندان را مجبورکنند که درباره ی این حق ِصنفی خود سکوت کند، روزهای بیکاری چه کس یا کسانی پاسخگوی خانواده آنها خواهند بود؟ آیا در این مرز پُرگهر، در سرزمینی که مدعی فرهنگ چندهزارساله است در مخیله ی بعضی ها شأن و جایگاه هنرمندانش این است که اگر به هردلیلی بیکار شوند به  کمیته ی امداد راهنمایی شوند؟!        حال که قانون راکد مانده است، حال که گوش شنوایی پیدا نمی شود آیا منطقی ترین، اصولی ترین و صحیح ترین راه این نیست که هنرمندان خود گرد آیند و به فکر روزهای بیکاری خود باشند؟   جدا ازمعدود کسانی که با سر کارآمدن هردولتی، رنگ عوض می کنند و تنها به فکر آلاف والوف خود هستند که درهمه قشرها و صنف ها پیدا می شوند- وجدا ازمعدود کسانی که تنها به دلیل منافع فردی و آنی خویش زیر پرچم وعلم این جناح و آن جناح سینه می زنند، ونیز جدا ازمعدود کسانی که از وجود جمعیت و نهاد و اعضا و لشکر زحمتکش سینمای ایران درجهت کسب موقعیت و امتیازات ویا منصب وحقوق بهره می برند؛ هنرمندان ِ به واقع شریف، زحمت کش و بی ادعا راهی ندارند که گرد هم آیند و خود صندوق وام بیکاری خویش را تاسیس کنند چرا که آنها  ازجمله اقشاری هستند که دارای بالاترین درجه ی عزت نفس وآبرواند و نمی توانند روزهای بیکاری دست خویش را پیش ناکس دراز کنند.آنها خود کس خویش اند!

 محمود خداکریم 

عضو کانون فیلمنامه نویسان سینمای ایران

 

 

 

 

1/5/1389

  Comments ()
عکسهای فیلم سینمای ملاقات by: بی نام

  Comments ()
فیلمبرداری فیلم سه اپیزودی «ملاقات» تمام شد by: بی نام
با ضبط آخرین سکانس از «چسب زخم»؛
فیلمبرداری فیلم سه اپیزودی «ملاقات» در مترو تمام شد

خبرگزاری فارس: با فیلمبرداری آخرین سکانس اپیزود «چسب زخم» از مجموعه فیلم سه اپیزودی «ملاقات»، فیلمبرداری این فیلم به انتها رسید.


به گزارش خبرنگار سینمایی فارس، آخرین سکانس از «چسب زخم» شب گذشته در مترو فیملبرداری شد و «ملاقات» بزودی با مشخص شدن تدوینگر بر روی میز تدوین قرار خواهد گرفت.
براساس این گزارش، فیلم سینمایی «ملاقات» با کلید خوردن اپیزود «ایستگاه آخر» به کارگردانی «شاپور قریب» روز 15 تیر آغاز شد و در ادامه با فیملبرداری اپیزود «ملاقات» به کارگردانی «عباس رافعی» و اپیزود «چسب زخم» به کارگردانی «هادی مقدم دوست» به پایان رسید.
به گزارش فارس، اپیزود «ایستگاه اخر» که «عباس رافعی» فیلمنامه آن را نوشته در مورد زنی است که در تدارک مراسم کفن و دفن شوهرش است که هنوز نمرده است.
همچنین اپیزود «ملاقات» که نوشته «محمود خداکریم» است، حکایت غسال و گورگنی است که در تلاش برای ملاقات با یکی از مسئولان هستند. ملاقات میسر نمی‌شود تا این که خود مسئول به ملاقات آنها می‌آید، اما در غسالخانه...
براساس این گزارش، در اپیزود «چسب زخم» که «هادی مقدم‌دوست» آن را نوشته است حکایت دختر و پسر علاقمند به هم روایت می‌شود که بهشت زهرا را بعنوان محل ملاقات انتخاب می‌کنند .
فهرست کامل عوامل تولید فیلم «ملاقات» عبارتند از:
تهیه کننده: عباس رافعی، کارگردانان: شاپور قریب، عباس رافعی، هادی مقدم‌دوست، نویسندگان: عباس رافعی، محمود خداکریم، هادی مقدم‌دوست، مدیر فیلمبرداری: حسن کریمی،‌ طراح چهره‌پردازی: محمد قومی، مدیر تولید: مسعود دلیری، مدیر صدابرداری: شهرام متولی‌باشی، طراح صحنه و لباس: محمدرضا میرزامحمدی، دستیار اول و برنامه‌ریز: محمدحجت ذیجودی، گروه کارگردانی: محمد عزیزی (دستیار دوم)، پرستو مدانلو (منشی صحنه)، امین اقبال‌زاده (دستیار سوم)، عکاس: پرنیان رافعی، گروه فیلمبرداری: مهدی قیصری، کوروش نوشاد، سپهر توکلی، میلاد حسینی، میلاد قیصری، دستیار صدا: امید عاشوری، گروه صحنه و لباس: همایون فربود، سمیرا صیادپور، مجریان چهره‌پردازی: شهرزاد عقیقی، همایون نوذر، دستیار تولید: مهدی گرجی، مدیر تدارکات: مهدی کرمی، گروه تدارکات، جواد میرزایی، امیر حسین برزانی، حمل و نقل: سلطانمراد سهرابی، عباس حسن‌زاده، حمید سهرابی، مهدی علیزاده، بازیگران: ستاره اسکندری، احمد مهرانفر، مهدی فقیه، رامین راستاد، میثم یوسفی، جمال خلیلی، پرویز عاشورنیا، سیاوش قاسمی، هوشنگ آخوندپور، محمود خداکریم، ابراهیم جهانیان، شروین مولائی، سانیا سالاری، مهدی راشدی، علیرضا بامداد، عبدالرضا حمیدی و افسانه بایگان، روابط عمومی: علیرضا شاهرخی، مدیر تشریفات: فرامرز روشنائی.
به گزارش فارس، «ملاقات» نگاهی متفاوت و از زوایای مختلف به مسئله زندگی و مرگ است.

  Comments ()
فیلمبرداری «بی‌دل» صالح دلدم به پایان رسید by: بی نام
فیلمبرداری «بی‌دل» صالح دلدم به پایان رسید

خبرگزاری فارس: فیلمبرداری فیلم سینمایی ویدئویی «بی‌دل» به تهیه‌کنندگی، نویسندگی و کارگردانی «صالح دلدم» پایان یافت.


به گزارش خبرنگار سینمایی فارس، این فیلم که در اردیبهشت‌ماه سال جاری موفق به دریافت پروانه ساخت از اداره کل ارزشیابی و نظارت سینمای حرفه‌ای شده بود، همزمان با مبعث حضرت رسول (ص) جلوی دوربین رفت و در نیمه شعبان مصادف با ولادت حضرت ولیعصر(عج) فیلمبرداری آن به پایان رسید.
بر اساس این گزارش، این فیلم که به طریقه Full HD جلوی دوربین رفت، قرار است پس از پایان مراحل فنی به نسخه 35 میلیمتری جهت نمایش در جشنواره فیلم فجر امسال تبدیل شود.
در خلاصه داستان فیلم کمدی اجتماعی «بی‌دل» آمده است: گاهی اوقات فکر می‌کنی که خیلی زرنگی اما زرنگ‌تر از تو هم وجود دارد. جامعه ما یک جامعه غیر قابل پیش‌بینی است پس کاری نکن که همیشه ته چاه باشی!
در فیلم «بی دل» بازیگرانی چون حسن شکوهی، کیمیا بابائیان، نیلوفر شهیدی، صالح دلدم، محمد شیری، ساناز سماواتی، محمدرضا رهبری، علی کاظمی و سیاوش قاسمی نقش‌آفرینی کرده‌اند.
عوامل این فیلم عبارتند از:
تهیه‌کننده، نویسنده و کارگردان: صالح دلدم، مجری طرح و مدیر تولید: علی رنجدوست، پشتیبانی تولید و مشاور تهیه‌کننده: فرزام شکاری، برنامه‌ریز: محمدباقر خدادوست، دستیار اول کارگردان: حمیدرضا شرفی، دستیار کارگردان: معصومه لطیفی، منشی صحنه: مریم بابک، مدیر فیلمبرداری: کمیل نجف اوشانی، دستیار اول فیلمبردار و نورپرداز: منصور عبدرضایی، دستیاران فیلمبردار: محسن دستمردی، حجت پاپی، موسیقی و تدوین: اردشیر خواجه‌پور، صدابردار: حسن شبانکاره، دستیار صدا: حسن تقوایی، طراح چهره‌پردازی: حمید فروهر، اجرای گریم بانوان: فرانک حسینی، طراح صحنه و لباس: امیر احدزاده، مدیر صحنه: محمود نیازی، دستیاران صحنه و لباس: حسین کوچکی، مهران بستانی، جامه‌دار: ثمینه افتخاری، امور مالی: محمد رنجدوست، عکاس: امیر خشایار قاسمی، روابط عمومی: میثم بستانی، فیلمبردار پشت صحنه: امین سروری، مدیر تدارکات: سیدتقی محمودی، دستیاران تدارکات: مجتبی بویاچی، مجتبی آژنگ، مسئول برق: کریم جهانبخش سفیدکمر، سینه موبیل: محمدرضا علیزاده، حمل و نقل: حسین نکویی، علی رهنما، اسماعیل فتاحی، رضا عباسی، امور فنی: استودیو حوزه هنری.
به گزارش فارس، «بی‌دل» چهارمین فیلم دلدم به عنوان نویسنده، تهیه کننده و کارگردان پس از فیلم‌های مرثیه‌ای برای لاله‌زار، به دست‌هایت نگاه کن و امضاء است. پنجمین فیلم صالح دلدم «مزرعه زیتون» نام دارد که یک فیلم سیاسی است و اکنون در مرحله بازنویسی نهایی فیلمنامه قرار دارد و به محض صدور پروانه ساخت، پیش‌تولید آن از اواخر شهریورماه آغاز خواهد شد.
نویسندگی، تهیه‌کنندگی و کارگردانی «مزرعه زیتون» نیز به مانند کارهای قبلی دلدم توسط خودش انجام می‌شود.

عکسهای مرتبط:
  Comments ()
فیلم سینمای ملاقات by: بی نام

رابعه اسکوی و سیاوش قاسمی در فیلم سینمای ملاقات (اپیزود عباس رافعی )

  Comments ()
Recent Posts سیاوش قاسمی عکس سیاوش قاسمی سریال چارسو شو شبهای کیش فیلمهای سیاوش قاسمی عکس سیاوش قاسمی دیدار خیرخواهانه ی تیم فوتبال هنرمندان و تیم پیشکسوتان پرسپولیس سیاوش قاسمی در ملایر سیاوش قاسمی ستاره بیست گرفت کنسرت خنده محمود آباد
My Tags  
My Friends پدر دوربین مخفی ایران استاد امیرحسین قهرائی عباس رافعی ( کارگردان - نویسنده و تهیه کننده سینما) شکلات تلخ جدیدترین عکسها و خبرها از مهران مدیری مجله سینمایی هفت ساغر تب باران وبلاک آرمیتا مرادی (بازیگر) گل آقای جوان همدان سهند جاهدی (شیطون - جذاب - بانمک) فاطیما بهارمست روستای زیبای سرشک عکس بازیگران نوجوان مصاحبه با هنرمندان اصغر نعیمی